כמה עולה להחליף מצבר

בכל רכב יש להחליף אחת לתקופה את המצבר. באופן טבעי הנהג מעדיף שהמצבר יתפקד פרקי זמן ארוכים, כדי לחסוך את ההוצאה הכספית.

כמה עולה להחליף מצבר

כמה עולה מצבר?

בישראל אפשר לרכוש מצברים מקומיים וגם מצברים תוצרת חוץ. כאשר קונים מצבר אשר מיוצר באחד המפעלים המובילים בארץ או בעולם, אלו מצברים בטיב מעולה. כל יצרן מעניק תקופת אחריות בת שנה לפחות על המוצר שלו ואף לתקופה ארוכה יותר.

העלות של מצבר משתנה בהתאם לדרישת היצרן, לאורכה של תקופת האחריות ולכמות האמפר. המחיר בכללי הוא כמה מאות שקלים, בין 700-400 ₪ בממוצע.

מחיר מצבר

בעלי רכבים שמרוצים מהמצבר שלהם יעדיפו במקרים רבים לרכוש מצבר של יצרן זהה. או לחלופין הם ינסו מצבר שיש עליו ביקורות טובות על האיכות שלו. המגמה היא לרכוש רק מצברים של יצרנים וותיקים וידועים שהטיב שלהם הוא מעולה וזאת לעומת יצרנים חדשים שאינם מוכרים ולכן אין לדעת מהי הרמה האיכותית שלהם.

כל החלפה של מצבר כרוכה בתשלום של כמה מאות שקלים ולכן כדי להאריך את חיי המצבר, הנהג משתדל מעת לעת לנסוע גם נסיעות ארוכות בכבישים מהירים. בדרך זו במהלך התאוצה המצבר מטעין את עצמו שוב ושוב וכך אפשר ליהנות מהפעילות הכללית שלו לאורך זמן ולדחות את הרכישה שעולה  של כמה מאות שקלים.

עם זאת כדאי מדי פעם לבדוק את מצבו של המצבר ואם הנוזל שקיים בו הוא מועט, ההמלצה היא לקנות ולהתקין מצבר חדש כדי לא לחכות לרגע האחרון שבו המצבר ישבוק חיים ולא תהיה אפשרות להניע את המנוע כדי לצאת לנסיעה.

שירות ייחודי של החלפת מצבר

הדרך היעילה ביותר במקרים שבהם אין אפשרות להתניע את המנוע, היא להתקשר למוקד השירות אשר מפעיל ניידות שירות בכל הסביבה הגיאוגרפית. יש ליידע את המוקד בסוג הרכב, מיהו היצרן באיזה דגם מדובר ומהו נפח המנוע. על פי הנתונים הללו הטכנאי מוודא שיש לו ברכב את המצבר המתאים, 40 – 50 אמפר, או כל נפח מתאים אחר.

במסגרת שירות מצבר לרכב עד הבית המכונאי מגיע למקום שבו נמצא הרכב התקול ובודק את המצבר הקיים. אם אכן מדובר במצבר שהתרוקן מהנוזלים שלו, הוא מפרק את החיבורים הקיימים, מוציא את המצבר הישן ומתקין במקומו את המצבר החדש. לאחר סגירה נכונה והרמטית של החיבורים המכונאי מתניע את הרכב, כדי לוודא שהפעולה בוצעה כראוי והנהג יוכל להמשיך בנסיעה שלו.

זמינות של התקנת מצברים

ניידות השירות נעות במרכז הארץ ולכן בעת הצורך באופציה של מצברים רעננה, הוד השרון או בערים האחרות בסביבה, הכי נוח שמגיע הטכנאי עד הבית או לכל מקום אחר ומבצע את המשימה במלוא האחריות. הוא מעניק לבעל הרכב את כל המידע על המצברים הקיימים, ההבדלים ביניהם באיכות בעלויות ובתקופת האחריות.

זוהי דרך יעילה ומהירה לעומת המצבים בעסק שבהם בעלי הרכבים הזמינו רכב גרר שהסיע את הרכב למוסך ורק שם ביצעו את תהליך החלפת המצבר. זה היה תהליך ארוך, יקר ומיותר. היום ברוב המקרים אין צורך להעביר את הרכב למוסך כיוון שהטכנאים המנוסים יודעים ומסוגלים לבצע את ההתקנה בכל מקום כיוון שהמיקום הוא נוח ונגיש וזאת לעומת המיקומים בעבר שהיו לעיתים מסובכים.

לאחר ההתקנה, הלקוח משלם את הסכום שנקבע ומקבל תעודת אחריות של יצרן המצברים, עבור התקופה שבה יש למצבר אחריות. זה בדרך כלל שנה ואף יותר מכך על פי החלטתו של היצרן הספציפי.

המלצות של לקוחות

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

חיוג מהירוואטסאפ