מצברים לרכב בכפר סבא

שירות אישי של מצברים לרכב בכפר סבא

להיתקע עם הרכב זו הרגשה מאד לא נעימה ובדרך כלל הדבר קורה כשממהרים הביתה או לפגישה חשובה.

תקלה ברכב

רוב בעלי הרכבים יודעים פחות או יותר מתי התקינו מצבר לאחרונה ולכן העובדה שהרכב אינו מתניע מבהירה להם שרוב הסיכויים שהתקלה נובעת מכך שהמצבר התרוקן. הנהגים נוטים לבדוק בעצמם את המנוע כדי להבין מהי התקלה.

אך כאשר המנוע חם הנוזלים שבתוך המצבר, גם אם מדובר בכמות קטנה נמצאים בנקודת רתיחה ולכן מסוכן ביותר לפתוח את המצבר. לכן יש להמתין ורק כאשר הרכב קר לחלוטין, אפשר לבצע את הבדיקה הזו.

מצבר עד הבית כפר סבא

הפתרון היעיל והמהיר ביותר הוא להפעיל שירות אישי של מצברים לרכב בכפר סבא. בעל הרכב מתקשר למוקד, מסביר כי יש תקלה ברכב ושקיימת סבירות גבוהה שמדובר במצבר שהתרוקן. איש השירות מבקש לדעת היכן הוא ממוקם ומהו סוג הרכב, הדגם שלו ונפח המנוע.

אנשי השירות של מצבר עד הבית כפר סבא  נמצאים בעיר כפר סבא או בסביבתה הקרובה משתדלים להגיע לרכב התקול תוך פרק זמן קצר והם מביאים איתם מצברים מתאימים כדי לחסוך זמן יקר. לאחר בדיקה של המכונאי הוא מיידע את הלקוח אם אכן מדובר במצבר שהתרוקן ויש להתקין חדש, או שמדובר בתקלה מכאנית אחרת.

טכנאי השירות של מצברים לרכב בכפר סבא מגיעים לכל מקום ברחבי העיר ובסביבתה ומעניקים שירות בו במקום.

היצע נרחב של מצברים

שוק המצברים בישראל כולל מצברים אשר מיוצרים בחו"ל על ידי חברות וותיקות מאד וגם מצברים מעולים אשר מיוצרים בישראל על ידי חברות הפועלות שנים רבות ומייצרות מצברים מעולים. איש השירות ממליץ לבעל הרכב לבחור את המצבר בהתאם לעלויות השונות ולהבדלים בזמני האחריות. ברוב המקרים היצרנים מעניקים אחריות לתקופה בת 20-12 חודשים. לאור איכותם הגבוהה של רוב המצברים, הם פועלים בדרך כלל תקופות ארוכות יותר מהאחריות שניתנת.

שירות של החלפת מצברים עד הבית

כאשר יש תקלה ברכב, הנהג הוא בדרך כלל אובד עצות ואינו יודע מה לעשות. השירות של החלפת מצברים עד הבית הוא התשובה הטובה והיעילה ביותר למצב זה.

לקוחות רבים התנסו בשירות זה ולכן כאשר חבר או קרוב משפחה נתקל בבעיה מסוג זה, הם מיד ממליצים לו להיעזר בשירות זה כדי לפתור את הבעיה על המקום. המטרה של המכונאים היא להעניק שירות אישי של מצברים לרכב בכפר סבא כדי לסייע לנהגים התקועים בדרך.

אם זה קורה בחניה ליד הבית, ליד המשרד, הסופרמרקט או בכל מקום אחר, בעל הרכב פונה לאופציה היעילה ביותר. זמן החלפת המצבר הוא דקות בודדות ולאחר מכן איש השירות מתניע ללא קושי את המנוע של הרכב, כדי לוודא שהבעיה נפתרה.

מעל 300 לקוחות לא טועים!

שרות מעולה מחיר הגון ממליץ

הגיע עד הבית מקצועי מאוד

מקצוענות ודייקנות שלא רואים בכל מקום. תוך פחות משעה מרגע שהתקשרתי כבר היה לי מצבר חדש. בוצעה בדיקה יסודי למצבר והבנו שהוא כבר לא תקין ואז המצבר הוחלף. קיבלתי אחריות לשנתיים.

הבוקר הגיע אליי יונתן להחלפת מצבר, שירות מהיר מקצועי ואמין. ממליצה בחום.

זמינות גבוהה, שירות מעולה, מקצועי והכי חשוב אמין! ממליצה בחום!!

שרות ברמה גבוהה,עמידה בזמנים,לא עברה שעה והרכב מניע, מקצועי ביותר

הגיעו להחליף לי מצבר ב8 בערב, תוך 10 דקות החלפת המצבר הסתיימה. מקצועיים, אדיבים, אמינים והמחירים סבירים

שירות מעולה!החלפת מצבר עד הבית ברכב קיה, זמינות בשעות הלילה, מחיר מצוין ומקצועיות!

הגיע במהירות ונתן שרות מצויין אחרי בדיקת המצבר החליף בחדש. היה בזול מהמתחרים בתחום ממליץ בחום!!

יוני יעיל, הגון ומאיר פנים. יישר כח.

בחור זהב

בשבת הלך לי המצבר. בראשון על הבוקר התקשרתי לברר זמינות ועלות, המחירים היו מעולים ונאמר לי שתוך 25 דקות יגיע לתקן. אכן הכל טופל והוחלף במהירות ביעילות ושירות מעולה!!! אני מאוד מרוצה וגם קיבלתי אחריות לשנתיים ממליצה בחום

פשוט מדהים!! תוך חצי שעה יונתן כבר היה פה והחליף לי מצבר. נתן לי אחריות לשנתיים. אין דברים כאלה. תודה גדולה!

שירות מעולה, יחס אדיב ומחירים הוגנים מאוד! הגעה עד לבית הלקוח ללא עלות נוספת. ממליץ לכולם בחום.

מצבר עד בית הלקוח ממליץ בחום

כמו שכתבו - 40 דקות מהרגע שהתקשרתי כבר היה כאן, עשה עבודה יסודית ומהירה וגם במחיר אטרקטיבי.

ממליץ בחום, החליף לי מצברים בשני הרכבים שלנו. בחור מדהים, אמין וישר!! תודעת שירות ברמות הגבוהות שיש. אפילו שהיה מקרה שנשבר משהו ברכב שלי בעקבות החלפת המצבר, איה מצברים, לקח אחראיות על זה בצורה מלאה. כולל החזר כספי על העלויות שלי (שהיו גבוהות ממחיר המצבר).לא מובן מאליו בישראל. בקיצור, אני ממליץ בחום. כמו כן מחירים אטרקטיביים ושירות עד בית הלקוח. ספק לכל החיים.

קיבלתי שירות מהיר , מקצועי ואדיב מיונתן. והכל תוך זמן המתנה קצר ועד הבית. ממליצה בחום על איה מצברים !

Called them today. After 15 minutes new battery was installed. Great service

אין סיבה לצאת מהבית...שירות מושלם ומחיר מצויין. יוני -אתה פשוט מלך!!

לייעוץ חייגו 072-3971114 או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם

שאלות נפוצות

ישנם מספר סימנים שחשוב לשים לב אליהם המעידים על מצבר חלש: קושי בהתנעה, מזגן חלש, אורות בלוח שעונים מהבהבות או חלשות ועוד.. לייעוץ חינם כנסו לאתר או חייגו 072-3971114

מחיר המצבר משתנה בהתאם לרכב וסוג המצבר לפרטים נוספים על מחירים וסוגי המצבר כנסו לאתר.

חיוג מהירוואטסאפ