זה קורה לכולנו, אנחנו לא מסוגלים להתניע את הרכב על הבוקר ליד הבית או בכל שעה משעות היום במקומות אחרים. לעיתים ברגע הראשון לא יודעים מה לעשות, מהי הפעולה המהירה והכדאית ביותר.
בעבר בעלי הרכבים הזמינו רכב גרר, חיכו לו פרק זמן ארוך וכך הרכב הגיע למוסך לצורך החלפת המצבר. אך ברכבים החדשים, פעולת הוצאת המצבר היא מאד קלה, הטכנאי מפרק את כל החיבורים מתקין את המצבר החדש בנקודה זו וסוגר את כל החיבורים.
לאחר הפעולה הזו, ברוב המקרים אפשר להתניע את הרכב במיידית ולצאת לדרך.
מצבר לפיאט 500
ברכבי פיאט 500 שאינם מניעים יש להתקין מצבר בעל קיבולת של 50 אמפר. בשנים האחרונות כבר לא מזמינים גרר, למעט מקרים חריגים שלא מצליחים להתקין מצבר וזה קורה בדרך כלל ברכבים ישנים ששיטת ההתקנה בהם הייתה שונה ויש קושי להגיע למיקום המצבר, כדי להוציא את המצבר הישן ולהתקין את המצבר החדש.
הזמנה של טכנאי שירות למצבר
הדרך היעילה ביותר היא להתקשר למוקד שירות אשר מפעיל כמה וכמה ניידות שירות עבור תיקוני רכב. מדובר ברכבים מאובזרים שיש הם חלפים רבים המתאימים לרוב הרכבים שנעים בכבישי ישראל, כלי עבודה וגם סוגים שונים של מצברים שהם הנדרשים ביותר בהתאם לדגמים של הרכבים.
הלקוח מעדכן את מוקד שירות מצברים עד הבית בנתונים החשובים. היכן בדיוק הוא ממוקם כדי שהטכנאי ימצא אותו במהירות וגם באיזה דגם של רכב הוא נוהג וזאת כדי שהמכונאי יוודא שיש לו ברכב את המצבר המתאים לדגם זה. במקרה של פיאט 500 הצורך הוא להתקין מצבר 50 אמפר.
איש השירות של מצברים נתניה, בוחן את הבעיה ברכב ומסביר לנהג את מהות הבעיה. אם הבעיה היא בסטרטר או באלטרנטור, הוא מתקן או מחליף חלפים. אך אם המצבר התרוקן אין ברירה אלא להתקין מצבר חדש במקום המצבר הישן.
לאחר קבלת מלוא המידע לגבי העלויות השונות ותקופת האחריות, הלקוח בוחר את המצבר שנראה לו ביותר ואיש השירות מתקין זאת די מהר.
המלצות של לקוחות