מצבר עד הבית גבעתיים

שירות מקצועי של מצבר עד הבית גבעתיים

לכל אחד מאיתנו יש בראשו את לוח הזמנים שלו לאותו היום, עבודה, סידורים, קניות, פגישות ועוד. תקלה ברכב אינה רשומה בלוח הזמנים הזה ואף אחד אינו מעוניין שזה יקרה לו. אך זה קורה לכל אחד וזה תמיד לא נוח ולא נעים.

שירות מהיר של מצברים בגבעתיים

כדי לטפל בנושא המצבר בדרך יעילה מומלץ לפנות אל מוקד השירות המקצועי של מצברים בגבעתיים. המוקד מפעיל כמה מכונאים מיומנים אשר מגיעים לכל נקודה ברחבי העיר, ליד בית הספר, בסמוך לבית, במרכזי הקניות או בכל מקום אחר. איש השירות מקבל מידע מהמוקד היכן ממוקם הרכב התקול ומהי בדיוק התקלה. אם מדובר במצבר שכפי הנראה התרוקן, הנהג מדווח למוקד מהו סוג הרכב שלו, שמו של היצרן, הדגם ונפח המנוע. זאת כדי שיהיה ברשותו מצבר התואם את הדגם ואת גודלו של המנוע כדי ליצור התאמה מושלמת.

אספקת מצברים ברחבי העיר

המצברים המשווקים בישראל הם בחלקם מצברים איכותיים אשר מיוצרים בארץ ואחרים אשר מיוצרים במפעלים מובילים במדינות שונות ברחבי הגלובוס. כאשר רוכשים מצבר יש לוודא שמדובר במוצר איכותי, בטיב מעולה ובעל תו תקן. היו מקרים שבהם סופקו מצברים שיוצרו על ידי חברת לא מוכרות עדיף לא לרכוש אותם, כיוון שרמת האיכות שלהם היא נמוכה ולכן לא בטוח שהמצבר יחזיק מעמד פרק זמן ארוך.

תקופת האחריות עבור המצבר

כאשר רוכשים מצבר לרכב בפתח תקווה בודקים את תקופת האחריות שלו. ככל שמדובר בטיב גבוה, כך גם עולה תקופת האחריות שהיצרן מציע ללקוחות. ברוב המקרים התקופה המינימלית של האחריות היא שנה והיא יכולה להימשך שנתיים וגם מעבר לכך.

לאור השימוש בטכנולוגיות חדשות, מצברים רבים פועלים ברכב תקופות ארוכות מאד ואף מעבר לתקופת האחריות. בדרך זו נוצר ניצול מקסימלי של המצבר ובחישוב הכללי זהו חיסכון משמעותי בהוצאות השוטפות של הרכב כאשר אין צורך להחליף מצבר בכל שנה אלא רק לאחר תקופה ארוכה הרבה יותר.

חיסכון כספי בהזמנת שירות עד הבית

העובדה שהנהג מזמין מצבר לרכב בפתח תקווה יוצרת עבורו חיסכון כספי משמעותי כיוון שאין לו צורך להזמין גרר דבר שגוזל זמן רב וכך גם הגעה למוסך שכרוכה בסך הכול הכללי בעלויות גבוהות הרבה יותר ובזמן רב שמבוזבז.

הקפדה על רכישת מצבר איכותי

אנשי שירות עד הבית גבעתיים מקפידים להתקין רק מצברים איכותיים בעלי תו תקן ישראלי. חלקם מיוצרים בישראל ואחרים מיוצרים בחו"ל אך כולם בטיב מעולה. הלקוח מקבל מהטכנאי תעודת אחריות על פרק זמן מסוים על פי החלטתו של היצרן הספציפי. התקופה המינימלית היא בדרך כלל שנה אך יש יצרנים שמעניקים תקופה ארוכה הרבה יותר וכך הנהג נהנה מהמצבר לאורך זמן וחוסך רכישת חדש.

או השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם